En regnig dag...

... efter en regnig natt! Vi vaknade vid 2-tiden imorse av att ett slagregn dånade mot taket... det var det kraftigaste regnväder jag har sett i hela mitt liv! Nu på Nyhetsmorgon såg jag att SMHI varnar för "kraftig nederbörd" kring den fronten, som nu är halvvägs till Finland nånstans, och uppåt Sverige... Det kan komma uppemot 40mm regn per timme! 
 
Det är fortfarande mulet och synnerligen kallt o fuktigt ute, så jag håller mig inne ett tag till. Men sedan ska jag göra några ärenden i Karlshamn:) 
 
Filmjölk blandad med björnbärssmoothie (innehållende björnbär, banan, havremjölk, citron, dadlar), en banan, några torkade aprikoser och en glutenfri björnbärsmuffin. Téet är svart och heter Orange pekoe. 
 
Soured milk mixed with a blackberry smoothie (containing blackberries, banana, oat-milk, dates and lemon), an organic banana, dried apricots, an homemade glutenfree blackberry muffin... and a cup of Orange Pekoe Tea. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :