Färgglatt!

Som ni kanske har märkt så äter jag mer och mer frukt & grönt. Jag vet inte om det är särskilt roligt för er att titta på, men det får mig att må väldigt bra. Bara vetskapen om att jag ger kroppen det den verkligen behöver, snarare än det som jag för tillfället är sugen på;) Jag hoppas förstås att ni också gillar det! Det blir ju väldigt färgglada, hälsosamma och peppande bilder.
 
Och varför skriver jag detta nu? Jo, därför att imorgon är det frukostdags igen!
 
Since I've been on a big fruit & veggie-kick for the past few months, my breakfasts have changed a lot. I don't know if you like the look of them, but I hope you do obviously;) I just love the feeling of eating properly, eating what my body needs instead of munching on anything that I might be craving at any given moment. And why am I writing this? Because tomorrow, I'll post another healthy breakfast for you all to enjoy. See you then!
 
I love fruit! Do you?:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :