Snälla hjälp mig<3

Om du är inne på facebook så kan du hjälpa mig att vinna en veckotävling med Finnerödja! Gå in på Finnerödjas facebooksida och gilla min frukosttallrik med lila blåbärspulver, granola, bananchips och blåbär!! Mitt nickname är cecilia_yum.

If you're on facebook, please vote for my berry breakfast at the page of healthfood company Finnerödja! Click on LIKE beneith my breakfast-picture if you like my brown retro-bowl with blueberry powder, granola, banana chips, nuts and blueberries:-) Please vote! My nickname is cecilia_yum. 
 
And this is the picture you're voting to win!
 
 

Kommentarer :

#1: mamma

Nu har jag gillat din finnerödja-frukost! Hoppas du vinner :D Jag kollade lite på de andra bidragen, och de har än så länge inte särskilt många anhängare

Svar: Jag hoppas verkligen att alla era röster hjälper:)
Cecilia

skriven

Kommentera inlägget här :