Våffelkalas!

Åh herregud. Jag har precis ätit upp den här frukosten, och befinner mig i våffelhimmelriket:D Jag gjorde helt normala våfflor, inget extra nyttigt eller så... och så toppade jag den med allt. Precis allt som jag var sugen på:D 
 
Våfflor med flytande honung, blåbärspulver, grädde med vinbärssylt, bananchips, skivad banan och jordnötssmör. Och en kopp varm choklad till det, halleluja!
 
Homemade waffles with honey, whipped cream and cassis jam, blueberry powder, banana chips, fresh slized banana, peanutbutter... and a cup of hot chocolate. YUM!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Gabriella

Åh så gott och lyxigt!
Här hemma blev det hembakade frallor :)

Svar: Åh... frallor som är så fantastiskt gott. Nu blev jag avundsjuk trots min våffelfest:)
Cecilia

skriven
#2: Cizzi

Åh jösses så gott!!! :D

Svar: Ja det blev en jäkla bra kombination!:D
Cecilia

skriven

Kommentera inlägget här :