Färgglad lördagsmorgon.

God morgon alla! Solen skiner (än så länge) och jag ska snart ge mig ut på en cykelrunda. Brukar köra 10km eftersom det tar prick 30 minuter - Ett träningspass som är lätt att hinna med alla dagar i veckan:) Jag har ingen proffsig cykel och inga särskilda cykelkläder, jag kör alla mina rundor på min älskade Skeppshult. Den är visserligen ganska ny och har 24 växlar, men den väger hela 14kg... jämfört med tävlingscyklar som väger under 5kg:D Man får trampa på ordentligt alltså!
 
Keso med banan, pumpafrön, nyponskal, torkade tranbär, torkad aprikos, cashewnötter, äppel och flytande honung. En kopp Oolong till det, perfekt. 
 
Today I had cottage cheese with apple, banana, cashews, dried apricots and cranberries, pumpkin seeds, rosehip peel and liquid honey, with a cup of Oolong Tea. Will be going out on  a bike-ride fairly soon, because it's going to rain later on... so better do it while the sun is still shining:) I normally go for a 10K ride, because it only takes 30 minuteas and easily fits into any day or schedual. And 30 minutes is doable even if you're tired and cranky;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :